به گزارش روابط‌عمومی مرکز نوآوری‌های آموزشی شتاب، در این جلسه که یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه با حضور مسوولان صندوق‌های انتخاباتی منطقه‌ی ۱۸ در سالن جلسات مرکز نوآوری‌های آموزشی شتاب برگزار شد سید جواد اسدیان، مسوول برگزاری انتخابات در منطقه ۱۸ ضمن معرفی معاونت‌های پنج‌گانه‌ی این منطقه گفت: معاونت‌های نیروی‌انسانی،‌ آی‌تی، پشتیبانی، حمل و نقل و مسوول حراست پنج معاونت اجرایی ما در این منطقه در ایام انتخابات هستند.

عضو موسس مجتمع آموزشی بعثت ادامه داد: از بولوار دانشجو تا نمایشگاه بین‌المللی شامل منطقه ۱۸ است. ما نگاه‌مان را سازماندهی کردیم و اولین منطقه‌ای بودیم که چارت‌مان را بستیم.

سید جواد اسدیان بیان کرد: روز پنجشنبه انشالله مانوری را با حضور نماینده فرماندار و تمام پرسنل صندوق‌های انتخاباتی منطقه ۱۸ به منظور پیکربندی استقرار صندوق‌ها خواهیم داشت.

وی افزود: فرماندار تاکید داشتند تا در نزدیکی محل‌های اخذ رای ایستگاه‌های صلواتی برپا کنیم و همینطور یک غرفه کودک هم در مدارس دایر شود که براساس آن به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی شود که اگر آنان به همراه پدر و مادرهای‌شان پای صندوق‌های رای حاضر شوند، از این ایستگاه‌های صلواتی بتوانند جوایزی کوچک را دریافت کنند.

اسدیان در انتها با اظهار امیدواری از اینکه به فضل و عنایت الهی این کار بزرگ را به خوبی به سرانجام خواهیم رساند، تصریح کرد: منطقه ما دارای حساسیت و ویژگی‌های خاصی است که باید در کنار نظارت و اجرای درست، به این نکات دقت کنیم تا شعبه‌ای آرام و منظمی داشته باشیم که به دنبال آن از امروز بعدازظهر آموزش ناظران را شروع کرده‌ایم.